با englishforyouیاد بگیر
نوشته شده توسط : رضا جعفری

English For You مجموعه ای عظیم و برتر را در پاتوق یو برای شما آماده کرده ایم که به عنوان بهترین و کامل ترین مجموعه آموزش مکالمه حرفه ای انگلیسی شناخته می شود. اگر به دنبال راهی آسان برای یادگیری آسان زبان انگلیسی و برقراری ارتباط حرفه ای هستید، این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید. 
با استفاده از این پکیج ارزشمند می توانید بیش از 80 جلسه آموزش زبان انگلیسی را در منزل برگزار کنید تا بتوانید مکالمه انگلیسی را به صورت حرفه ای تمرین کنید و مکالمه را به طرز شگفت انگیزی یاد بگیرید.
نام این مجموعه عالی آموزش مکالمه انگلیسی English For You یا EFU می باشد که نامی معروف و پرطرفدار در زمینه آموزش مکالمه انگلیسی می باشد.
در این مجموعه سه معلم به شما آموزش می دهند که هر کدام از آنها در سطح خاصی بهره می برند. در این مجموعه شما توسط اساتیدی آموزش می بینید که می توان سه نفر از آنها را واقعاً حرفه ای در این زمینه دانست.

English For You به سه بخش تقسیم می شود:

- قسمت اول: آموزش برای مبتدیان شامل 30 VCD
- قسمت دوم: آموزش متوسطه شامل 30 VCD
- قسمت سوم: آموزش حرفه ای شامل 20 VCD

روش تدریس در این مجموعه به این صورت است که ابتدا موضوعی از درس ارائه می شود و سپس با روش تمرین و تکرار و شنیدن و گفتن تأثیر آموزشی بسیار خوبی خواهد داشت و به خوبی در ذهن شما نقش می بندد.
در پایان به شما کاربران عزیز پاتوق یو پیشنهاد می کنم این پک ارزشمند را از دست ندهید و دانلود آن را فراموش نکنید و تا آخرین درس یاد بگیرید و از آموزش اختصاصی مکالمه انگلیسی به بهترین نحو بهره مند شوید.

با متخصصان انگلیسی دنیا کشف کنید که انگلیسی چه کارهایی را برای شما انجام می دهد.
انگلیسی اولین زبان جهانی در جهان است و برای افرادی که می خواهند سفر کنند و از فرهنگ انگلیسی زبان لذت ببرند ضروری شده است.

زبان انگلیسی در اطراف ما وجود دارد، اما ما می دانیم که اگر نفهمید یا نتوانید در آن شرکت کنید چقدر می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما مجموعه ای از دوره های مقدماتی زبان انگلیسی و منابع آنلاین ایجاد کرده ایم تا مردم بتوانند با اطمینان از زبان انگلیسی استفاده کنند.

اگر قبلاً انگلیسی مطالعه نکرده‌اید یا نیاز به یادگیری اصول اولیه دارید، ما به شما کمک می‌کنیم مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن خود را بهبود ببخشید. ما به شما کمک می‌کنیم تا اطلاعات اولیه را با مردم کشورهای دیگر، در محل کار یا اجتماعی درک کنید.

طیف منحصر به فرد دوره ها و پشتیبانی موجود از کارشناسان انگلیسی جهانی را بررسی کنید تا به شما در شروع سفر انگلیسی خود کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: